خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حجت الاسلام آقاجانپور به مناسبت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی؛

آیت الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی را در دفاع از اسلام انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۹۲

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

رحلت مرجع عالیقدر، شیخ الفقهاء و المجتهدین، حضرت آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی اعلی‌الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت بقیه الاعظم امام زمان روحی له الفدا، و نائب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و ملت رشید ایران بویژه به بیت شریف و خاندان مکرم تسلیت می گویم.

این عالم فرزانه در عمر پر برکت خود، اقدامات ارزشمندی را در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

همراهی او با امامین انقلاب در نهضت بزرگ اسلامی، نقش برجسته ی او در استقرار، تثبیت و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و دبیری شورای نگهبان، و اقدامات ماندگاری که در تربیت عالمان و فرهیختگان در راستای ترویج معارف دین و تبیین اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام اموی و امریکایی انجام داده اند در یادها و خاطره ها می ماند و بهترین ذخیره ی معنوی در نزد پروردگار متعال خواهد بود.

درود و رحمت و رضوان الهی بر او باد

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز