خبرگزاری کار ایران

تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران در سنگاپور به رئیس جمهور این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۰۷

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور استوارنامه خود را به رئیس جمهور این کشور تقدیم نمود.

به گزارش ایلنا، حلیمه یعقوب رئیس‌جمهور سنگاپور در این مراسم که به صورت برخط برگزار شد، ضمن تبریک به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران، با یادآوری سفرش به تهران در سال ۲۰۱۴ در جایگاه رئیس مجلس، از سفر مجدد به ایران بعنوان رئیس جمهور سنگاپور پس از گذر از  همه گیری کرونا استقبال نمود.

بهنام بلوریان ضمن ابلاغ  سلام گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران به حلیمه یعقوب، با اشاره به قریب به پنج دهه روابط دیپلماتیک دوستانه بین دو کشور اظهار امیدواری نمود که با بهرمندی از ظرفیت های موجود و اراده مشترک، مناسبات دو کشور بیش از پیش گسترش یابد. بهنام بلوریان  همچنین با اشاره به  "سیاست نگاه به شرق" علاقه جمهوری اسلامی ایران  به توسعه همکاری ها با کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله سنگاپور را خاطر نشان کرد. وی همچنین درخصوص مذاکرات هسته ای جاری در وین اظهار داشت؛ جمهوری اسلامی ایران  معتقد است؛ این مذاکرات در صورت تأمین حقوق مردم ایران و لغو تحریم ها، می تواند موفقیت آمیز باشد.

حلیمه یعقوب نیز در پایان این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمانه خود به سیدابراهیم رئیسی و با آروزی موفقیت برای سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران  در انجام مسئولیت های محوله و گسترش روابط دو کشور، حمایت سنگاپور از مذاکرات جاری وین در موضوع برجام را اعلام داشت و ابراز امیدواری نمود که این مذاکرات در سایه قوانین بین المللی منجر به نتیجه مطلوب گردد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز