خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای:

مسئولان وظیفه سنگینی در حفاظت از خون شهدا دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۸۸

رئیس قوه قضائیه گفت: وظیفه سنگینی در حفظ و حراست خون شهدا و ایثارگران داریم، باید برای عزت، سربلندی، رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای» امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس و در گفت‌وگویی افزود: شهدای عزیز ما هستی خود را برای اسلام، جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی مردم گذاشتند و جانشان را فدا کردند که دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی باقی بماند و مردم هم ان‌شاءالله بتوانند در راه سعادت گام‌های بلندتری بردارند.

وی با اشاره به جانفشانی و ایثار شهدا گفت: ما که زنده هستیم و هر مسئولیتی برعهده داریم، وظیفه سنگینی هم در حفظ و حراست خون شهدا و ایثارگران داریم، باید برای عزت، سربلندی، رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم و اگر بتوانیم کاری کنیم که مردم در دنیا و آخرت، عزیز، مقتدر و سربلند و در رفاه و امنیت باشند، خواهیم توانست حق شهدا را ادا کنیم.

 اژه‌ای با اشاره به مشکلات امروز جامعه و راه برون رفت از آن با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: دوران دفاع مقدس مشکلات بیشتر از امروز بود، مردم با صبر، مجاهدت همه‌جانبه و تلاش توانستند از مشکلات عبور کنند. با همان روحیه جهاد، ایمان، استعانت از خداوند و همکاری و وحدت می‌توانیم امروز هم از مشکلات عبور کنیم.

وی گفت: از خدا و شهدا شفاعت می‌طلبیم تا نزد خداوند عاقبت بخیر باشیم و بتوانیم در مسئولیت خطیری که داریم انجام وظیفه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز