خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

مشکلات موجود در صادرات محصولات کشاورزی از طریق دیپلماسی خارجی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۰۸۹

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: کشاورزان به دلیل وجود مشکلات در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید وزرای کشاورزی، صمت و امور خارجه از طریق دیپلماسی خارجی و رایزنی این مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، سیدشمس الدین حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: صادرات به ویژه صادرات محصولات کشاورزی یکی از مقوله های بسیار مهم در اقتصاد کشور بوده که با درآمد و معیشت قشر وسیعی از مردم گره خورده است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در استان های شمالی و به صورت مشخص غرب استان مازندران و شهرهای تنکابن، رامسر و عباس آباد که محصولات اصلی کشاورزان کیوی و مرکبات است؛ سال گذشته به بهانه تنظیم بازار کشاورزان متضرر شده و امسال نیز با توجه به وجود مشکلاتی که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی اتفاق افتاده است مردم با معضلات بسیاری مواجه هستند.

وی اظهار کرد: به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه تذکر می دهم که به این امر از طریق مسیر دیپلماسی خارجی و رایزنی و امور فنی و مهندسی بپردازند و این مشکلات را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز