خبرگزاری کار ایران

زارع در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

شنبه ۱۱ دی زمان آغاز به کار کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۵۹

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: کمیسیون تلفیق از روز شنبه هفته آینده جلسه خود را برای بررسی آیین‌نامه کمیسیون تشکیل خواهد داد و بعد از آن وارد بررسی کلیات و در نهایت رأی‌گیری می‌شود.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص زمان شروع به کار این کمیسیون برای بررسی کلیات لایحه بودجه، گفت: کمیسیون تلفیق از روز شنبه هفته آینده جلسه خود را برای بررسی آیین‌نامه کمیسیون تشکیل خواهد داد و بعد از آن وارد بررسی کلیات و در نهایت رأی‌گیری می‌شود.

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اصلاحات آیین‌نامه و بررسی بودجه به صورت دوشوری، بیان کرد: مجلس به تازگی آیین نامه داخلی را با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و هدررفت زمان و هزینه اصلاح کرد که اگر این اصلاح مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد لایحه بودجه به صورت دوشوری بررسی خواهد شد.

وی افزود: دو شوری شدن لایحه بودجه به این معناست که در ابتدا کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را بررسی کرده و نظر خود را درباره آن اعلام می‌کند و گزارش کمیسیون در صحن بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد. در این مرحله اگر کلیات مورد تصویب صحن قرار گیرد به کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات ارجاع خواهد شد اما اگر کلیات بودجه در صحن به تصویب نرسید، برای انجام اصلاحات به دولت بازگشت داده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: قرار است شورای نگهبان نظر خود را درباره مصوبه مجلس در اصلاح آیین‌نامه داخلی تا روز یکشنبه هفته آینده اعلام کند که در صورت وجود ایراد، مجلس آن را رفع کرده و بتواند بر اساس اصلاح آیین‌نامه داخلی، بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز