خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی در تذکری:

هیئت رئیسه مجلس شأنیتی برای نمایندگان قائل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۴

شما اصلا آیین نامه را رعایت نمی کنید و قضیه را یک جوری بسته اید که خودتان هرکاری که دلتان بخواهد انجام می دهید و وقتی که ما می‌خواهیم در رابطه با اعتراض مردم نسبت به توزیع سبد کالا و ایجاد شدن صف‌های طولانی در شب برای گرفتن این سبد کالا صحبت کنیم شما اجازه صحبت نمی‌دهید.

نماینده مردم خرم آباد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در تذکری خطاب به ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت با بیان اینکه شما واقعا یک ذره شأنیت برای نمایندگان قائل نیستید، گفت: از خودتان یک قانونی وضع کرده اید که در یک روز سه شیفت را برای بررسی لایحه بودجه تعیین کردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اینکه کسانی که شیفتی کار می کنند دو یا سه نفر هستند اظهار داشت: برای شما که سه نفر هستید و مدام در حال جابجا کردن شیفت هستید این مسئله اهمیتی ندارد.

وی همچنین ضمن انتقاد مجدد از بررسی لایحه بودجه در سه شیفت بیان داشت: من نمی‌دانم که دولت این بودجه را کنترات به شما داده که می‌خواهید تا آخر هفته آن را به اتمام برسانید؟

آقامحمدی در رابطه با اعتراض مردم نسبت به توزیع سبد کالا اظهار داشت: شما اصلا آیین نامه را رعایت نمی کنید و قضیه را یک جوری بسته اید که خودتان هرکاری که دلتان بخواهد انجام می دهید و وقتی که ما می‌خواهیم در رابطه با اعتراض مردم نسبت به توزیع سبد کالا و ایجاد شدن صف‌های طولانی در شب برای گرفتن این سبد کالا صحبت کنیم شما اجازه صحبت نمی‌دهید.

ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر آقامحمدی در خصوص سه شیفت شدن نمایندگان برای بررسی لایحه بودجه گفت: همانطو که در ادوار بودجه هم در خدمتتان بودیم مجلس در خصوص بررسی لایحه بودجه یک روال ویژه دارد و همکاران ما نیز برای اینکه مجلس بتواند با دقت بیشتری بودجه را بررسی کند یک نگاه عملی به این موضوع دارند.

وی در ادامه در ارتباط با بحثتوزیع سبد کالا هم اظهار داشت: بحثتوزیع سبد کالا نیز از بحثهای مهمی است که من از همینجا از آقای دکتر نوبخت که در این جلسه هم حضور دارند می خواهم جلسه ای را در این خصوص تشکیل دهند تا دغدغه های مطرح شده در مورد این موضوع بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز