خبرگزاری کار ایران

دریادار ایرانی:

ناوشکن بعدی نیروی دریایی ارتش با ظرفیت‌های بومی استان هرمزگان تولید خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۶۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیرعامل فولاد استان هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در دیدار با عطاءالله معروف‌خانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه دریایی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد گفت: نیروی دریایی ارتش با شرکت‌های فولادی همکاری مستمری دارد و امیدواریم بتوانیم نیاز صنایع دریایی را از استان هرمزگان هم تهیه کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از توان داخلی تاکید کرد: ناوشکن بعدی نیروی دریایی ارتش با همت شرکت فولاد و ظرفیت‌های کاملاً بومی استان هرمزگان تولید خواهد شد.

عطاءالله معروف‌خانی نیز در این دیدار، نیروی دریایی را تأمین کننده امنیت منطقه و امنیت را ضامن فعالیت تلاشگران و صنعتگران در جبهه اقتصادی دانست.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه همکاری دوجانبه خوبی بین صنایع دریایی و صنعت فولاد کشور برقرار است اظهار داشت: فولاد هرمزگان قادر به تولید فولادهای با استحکام بالا است و امروز هم بخشی از گریدهای مورد نیاز صنایع دریایی را تامین می‌کند.

وی با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی و پیشرفتی که در صنایع فولادی ایجاد شده گفت: ما دارای پیشرفته‌ترین خط تولید تختال هستیم و باکیفیت‌ترین محصول فولادی را تولید می‌کنیم و می‌توانیم نیازهای مورد نیاز سایر صنایع را تولید کنیم.

معروف‌خانی آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با صنایع دفاعی اعلام و تصریح کرد: مشتاق هستیم تا نیازهای صنایع دفاعی کشور مخصوصا صنایع نیروی دریایی را با بررسی‌های کارشناسی و استفاده از دانش داخلی، بومی‌سازی کرده و این نیازها را رفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز