خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان گلستان:

در جریان سفر استانی تلاش می‌کنیم به قول‌ها جامه عمل بپوشانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۰۷

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان گلستان گفت: در جریان سفر استانی این اهتمام و توجه را خواهیم داشت که به آنچه قول می‌دهیم جامه عمل بپوشانیم و به صرف حرف زدن و قول‌دادن اکتفا نکنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در چهارمین سفر استانی دوره تحول و تعالی وارد استان گلستان شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات و مسوولان استانی قرار گرفت.

رئیس عدلیه در بدو ورود به استان گلستان با تقدیر و تشکر از همه مردم و مسئولین محترم این استان اظهار کرد: استان گلستان دارای اسم بامسمایی است از این جهت که دارای تنوع آب و هوایی و مواهب الهی بی‌شمار است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: استان گلستان دارای اقوام مختلف است که آن‌ها طی سالیان متمادی با کمال آرامش و انسانیت در کنار هم زندگی آرامی داشته و دارند؛ لذا باید از این مواهب طبیعی و خدادادی موجود در استان گلستان، جهت تعالی و معنویت و رفاه بیشتر مردم عزیز این استان بهره گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اهداف کلی سفر‌های استانی مقامات و مسئولان قوای سه‌گانه گفت: سرکشی به استان‌ها و بررسی مسائل آن‌ها از نزدیک و رفع این مسائل با همکاری مردم و مسئولین استانی را در زمره مسئولیت‌های خود می‌دانیم و اعتقاد داریم که هر استانی مسائل و مشکلات خاص خود را دارد و نمی‌توان برای تمام استان‌ها یک نسخه واحد تجویز کرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در جریان سفر به استان گلستان رسیدگی و رفع مسائل حقوقی و قضایی استان را در زمره اولویت‌های خود قرار داده‌ایم و همچنین به عنوان یکی از قوای کشور تلاش می‌کنیم تا آنجا که مقدور است نسبت به ورود و رسیدگی به سایر مسائل استان نیز اقدام کنیم و در جلسات سران قوا به طرح این مسائل و موضوعات جهت چاره‌اندیشی و رفع آن‌ها بپردازیم.

رئیس عدلیه خاطرنشان کرد: در جریان سفر استانی این اهتمام و توجه را خواهیم داشت که به آنچه قول می‌دهیم جامه عمل بپوشانیم و به صرف حرف زدن و قول‌دادن اکتفا نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز