خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تلاش می‌کنیم با تقویت نظارت‌های مرزی، مانع از ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۱۰

وزیر کشور با بیان اینکه سویه جدید بیماری کرونا در محیط پیرامونی کشور مشاهده شده است؛ گفت: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در مرزهای کشور و پایش و رصد ورودی مرزهای کشور مانع از ورود ویروس جدید کرونا به کشور شویم.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی در بیست و نهمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه مهم ترین نگرانی در شرایط کنونی جلوگیری از ورود سویه جدید امیکرون کرونا به کشور است؛گفت: باید با تمام ظرفیت ها به خصوص در قسمت مبادی مرزهای کشور نظارت های لازم را داشته باشیم.

وزیر کشور در این خصوص گفت: بر اساس برخی گزارش ها سویه امیکرون در کشورهای همسایه مشاهده و برای همین باید مراتب دقت و حساسیت را در این زمینه داشته باشیم. تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در استان های مرزی، به نحو موثر و مطلوبتری ورود سویه جدید بیماری را به کشور کنترل کنیم.

وی با اشاره به موضوع تزریق واکسن بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی باید مفهوم ضرورت تزریق واکسن را به صورت دقیق برای مردم روشن کند و اینکه این کار با هدف حفظ سلامت عمومی مردم عزیز کشورمان صورت گیرد.همه ما تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم و باید با تزریق به موقع واکسن و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به مهار کامل بیماری در کشور کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز