خبرگزاری کار ایران

نجابت خبر داد:

ارجاع موضوع «لغو نظارت مجلس بر انتخابات شوراها» به مرکز پژوهش ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۹۶۱

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: جدا شدن وظیفه نظارتی از مجلس در انتخابات شوراها برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش ها ارسال شد تا تصمیم گیری دقیقی در این امر صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۲۲ آذرماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلسه امروز با دو دستورکار تشکیل و برگزار شد، بررسی وقایع اصفهان و آسیب شناسی از منظر امنیتی با حضور مسئولان ذی ربط اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس بیان کرد: ضمن استماع گزارش دستگاه های ذی ربط، نمایندگان نظرات و نکاتشان را گفتند و مقرر شد در اولین فرصت، جلسه ای دیگر تشکیل شود تا ابعاد و موضوعات مربوطه با رویکرد آسیب شناسی و چرایی وقوع اتفاقات در یک بازه تاریخی با حضور مسئولانی از وزارت نیرو  و استان اصفهان صورت گیرد تا جمع بندی، دقیق تر باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار قرار گرفت، در موضوع ترکیب هیات نظارت بحث شد، طی رای گیری مقرر شد موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس بر انتخابات شوراها به مرکز پژوهش ها ارجاع و پس از جمع بندی نتیجه پژوهش به کمیسیون ارائه شود، تا تصمیم گیری کمیسیون با نگاه دقیق صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز