خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون اقتصادی طی هفته جاری؛

طرح نظام جامع مالیاتی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۴۰

کمیسیون اقتصادی مجلس طی هفته جاری طی جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی اجرایی شدن سامانه های مرتبط با قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده را بررسی می کند.

به گزارش ایلنا، کمیسیون اقتصادی مجلس طی هفته جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون در روز یکشنبه ضمن برگزاری جلسه کار گروه مالیاتی جهت بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه، به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از ساختار و عملکرد گروه صنعتی بارز از سال ۱۳۹۰ تاکنون خواهد پرداخت و در ادامه اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را انتخاب خواهد کرد. همچنین این کمیسیون نشست مشترک خود را با سازمان تعزیرات حکومتی به منظور بررسی گزارش عملکرد و برنامه های آتی سازمان برگزار می کند.

کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه ضمن برگزاری جلسه کارگروه تخصصی بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، نشستی را با مدیران عامل بانکهای دولتی به منظور بررسی بررسی آخرین وضعیت عملکرد و برنامه های آنی نظام بانکی کشور خواهد داشت. در ادامه کارگروه تخصصی بررسی رسوب دارویی در گمرکات کشور جلسه خود را برگزار کرده و اعضای کمیسیون با رئیس و مدیران محترم سازمان امور مالیاتی کشور به منظور بررسی گزارش آخرین اقدامات مربوط به: الف) اجرایی شدن سامانه های مرتبط با قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان ب) اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده ج) طرح نظام جامع مالیاتی د) موضوعات مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر مجموع درآمد نشستی خواهند داشت.

روز سه شنبه نیز کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش معاون قوه قضانیه در خصوص مشکلات مالی و مسائل منابع انسانی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه بررسی خواهد کرد.

هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی نیز در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرحها و لوایح و امور نظارتی روز چهارشنبه ظهر جلسه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز