خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه آمریکا:

دارایی‌های مسدود شده ایران فعلا آزاد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۳۱

وزارت خارجه آمریکا از تداوم تحریم‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دارایی‌هایی مسدود شده ایران فعلا آزاد نمی‌شود.

این وزارتخانه افزود که زمانی که نتوانیم به یک توافق دیپلماتیک برسیم، تحریم‌های ما علیه ایران پابرجا است.

در همین حال، «رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر درخواست واشنگتن برای مذاکره مستقیم با تهران را تکرار کرد.

وی با بیان این‌که برگزاری مذاکرات غیرمستقیم باعث پیچیده‌ شدن روند رایزنی‌ها شده است، گفت که مذاکره‌کنندگان آمریکایی آماده دیدار با دیپلمات‌های ایرانی «در هر زمان و مکانی» هستند.  

مالی افزود که ما آماده دیدار مستقیم با ایرانی‌ها هستیم و آن را بهتر از مذاکرات غیرمستقیم می‌دانیم. ما با یک امر بسیار پیچیده، بی‌اعتمادی شدید  و قابلیت بالای سوء تفاهم روبه‌رو هستیم.  

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال رویارویی نظامی با تهران در سایه تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل، گفت: «ما به مسیر دیپلماسی امتیاز می‌دهیم و معتقدیم که این بهترین راه است. این برای ما بهترین گزینه است و به اعتقاد ما این برای ایران نیز بهترین گزینه است، اما آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز