خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت خبر داد:

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۷۴

سخنگوی دولت از تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، گفت: به منظور بررسی سند بودجه کشور که مهمترین سند مالی دولت در یک سال است، بعد از جلسه‌ای که در خصوص بررسی کلیات بودجه و اصلاحات کلانی که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده، هیئت دولت تاکنون چهار جلسه را به بررسی جزئیات این لایحه اعم از تبصره‌ها و بندهای آن اختصاص داده است.

وی افزود: امروز صبح نیز پس از حضور اعضای هیئت دولت در خانه ملت که به مناسبت روز مجلس و بررسی همین موضوع از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح برگزار شد، بلافاصله در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر، استمرار جلسات بررسی بودجه را داشتیم و همه این جلسات با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و تاکنون احکام متعددی به تصویب رسیده است.

سخنگوی دولت با تبیین مصوبات هیئت وزیران در چارچوب سند بودجه پیشنهادی دولت، گفت: یکی از این مصوبات، معافیت مالیاتی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک است که براساس آن ۵ واحد درصد از مالیات مقرر برای صاحبان این کسب و کارها در سال آینده، تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

بهادری‌جهرمی، این مصوبه را به منظور جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به صاحبان کسب و کارهای کوچک به علت همه‌گیری بیماری کرونا دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز