خبرگزاری کار ایران

عمرانی خبر داد؛

پیگیری برای ایجاد انبار‌های جدید در سازمان اموال تملیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۴۶

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: به دنبال ایجاد انبار‌های جدید برای نگهداری کالا‌ها در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هستیم.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی در خصوص تعیین تکلیف اموال سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، شیوه نامناسب انبارداری و نگهداری از املاک تملیکی را بیماری مزمن ۲۵ ساله دانست و افزود: مشکلاتی که در این سال‌ها به وجود آمده ناشی از ضعف مدیریت ها، مشکلات قانونی و ساختار‌های مشکل زای فروش اموال است.

وی با بیان اینکه اموال تملیکی در انبار‌هایی نگهداری می‌شوند که استاندارد‌ها رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: متاسفانه اصول اولیه نگهداری ایمن در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی لحاظ نمی‌شود که برای نمونه می‌توان به نبود وسایل اطفای حریق اشاره کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور از ورود جدی قوه قضائیه به موضوع نگهداری اموال و کالا‌ها در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سخن گفت و افزود:هم دستگاه قضا و هم وزارت اقتصاد در خصوص سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مسئولیت دارند و بهبود وضع انبار‌های این سازمان برای هر دو دستگاه، رزمایش محسوب می‌شود و نیازمند همکاری دو قوه قضائیه و مجریه هستند.

عمرانی ادامه داد: هر دو قوه در حال حاضر جهادی، عملیاتی و در میدان هستند و امیدواریم با اتفاقات خوبی که رخ می‌دهد، در مدت کوتاهی از گزارشگران صدا و سیما دعوت کنیم از بهبود وضع انبار‌های این سازمان گزارش تهیه کنند.

وی با اشاره به معرفی مدیر عامل جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: مدیر عامل جدید یک نیروی جهادی است؛ به طوری که پس از انتصاب در این سمت، بدون برگزاری مراسم معارفه مستقیما به انبار‌ها مراجعه و از وضع آن‌ها بازدید کرد. قوه قضائیه از وزیر اقتصاد و تمام کسانی که در این سازمان مشغول به فعالیت هستند، حمایت کامل خواهد کرد تا اگر مشکلی در حوزه‌های قضایی و تعزیراتی باشد نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: به دنبال ایجاد انبار‌های جدید برای نگهداری کالا‌های جدید هستیم و در راستای بهبود عملکرد، سامانه‌ای در قوه قضائیه طراحی شده است و به این دوستان تقدیم خواهد شد تا اطلاعات کالا‌ها در آن درج شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز