خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی در تذکر شفاهی:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو به صلاح مردم و مملکت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۲۳

نماینده مردم نوشهر در مجلس با بیان اینکه بیماران نگران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو هستند، تاکید کرد که حذف این ارز به صلاح مردم و مملکت نیست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: افزایش بی رویه قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از مرغ و تخم مرغ تا گوشت و لبنیات تا سایر کالاها کمر مردم را شکسته است و هر روز معیشت آنها را سخت تر می کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ادامه داد: به تازگی بیماران طی تماس هایی با نمایندگان مجلس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو که وزیر بهداشت اعلام کرده است و به این نکته اشاره کرده که این امر خانمان برانداز است، ابراز نگرانی می کنند.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت نباید ضعف نظارت خود را در مبارزه با فساد و فاسد با چند برابر کردن قیمت ها جبران کنند، چرا که ما تجربه تلخ هدفمند کردن یارانه ها، حذف یارانه انرژی و صدقه ۴۵ هزار تومانی دولت اسبق را فراموش نکرده ایم، بنابراین در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت به این موضوع بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز