خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مرعشی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۷۷

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شد .

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تغییرات در اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت که به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شده است. 

بر اساس این گزارش محمد عطریان فر دیگر اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره تغییرات در شورای مرکزی حزب متبوعش عنوان کرد: پس از تغییر نیمی از شورای مرکزی حزب کارگزاران در بهمن ماه گذشته، طبق روال قانونی، جلسه دور جدید به ریاست سنی من عصر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: دستور جلسه شورای مرکزی انتخاب هیات رییسه بود و با رای شورای مرکزی، «محسن هاشمی» رییس این شورا باقی ماند و فاطمه سعیدی به عنوان نائب رییس اول، علی جمالی نائب رییس دوم، حامد منتظری منشی اول و کامبیز مشتاق گوهری به عنوان منشی دوم انتخاب شدند. علت این تغییرات این بود که اعضای قبلی برای این دوره، داوطلب حضور در هیات رییسه نشدند.

عطریان فر افزود: انتخاب دبیرکل از سوی شورای مرکزی حزب کارگزاران در دور جدید دستور دیگر جلسه بود اعضای حزب از گذشته به دلیل جامعیت و وجاهت غلامحسین کرباسچی همواره بر دبیرکلی او اصرار داشتند و از همان ابتدای تشکیل حزب، مسئولیت این تشکل برعهده او بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز