خبرگزاری کار ایران

عطریانفر در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزییات برگزاری چهارمین کنگره سالانه حزب کارگزاران با شعار«توسعه ایران؛اولویت اول»/انتخاب ۱۷ عضو شورای مرکزی از طریق فضای مجازی/مرعشی، کرباسچی و فائزه هاشمی در میان کاندیداها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۵۴۲

رئیس کنگره سالانه حزب کارگزاران جزییات برگزاری چهارمین کنگره این حزب را تشریح کرد.

محمد عطریانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جزئیات برگزاری کنگره عصر امروز این حزب گفت: حزب کارگزاران سازندگی براساس اساسنامه خود و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور در هر سال اقدام به برگزاری کنگره سالانه می‌کند، که این امر در سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا محقق نشد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز آقای کرباسچی دبیرکل حزب گزارشی از عملکرد سالیانه را به اطلاع اعضا می‌رساند و سپس بازرسان حزب، گزارش خود را نسبت به نظارت بر عملکرد کمیته‌ها، شورای مرکزی و کانون‌های حزبی و فعالیت‌های استانی ارائه خواهند داد.

عطریانفر در ادامه به تدوین یک برنامه جامع درخصوص اداره کشور توسط حزب کارگزاران اشاره کرد و بیان داشت: یک اقدام بسیار کلیدی و مهم که دراین کنگره رخ می‌دهد آن است که حزب کارگزاران سازندگی یک برنامه جامع درآستانه انتخابات تدوین کرده است و این راهکارها می‌تواند پیشنهاد حزب به رئیس جمهور آینده باشد؛ که اگر خودمان موفق شدیم با رسیدن به یک گزینه مناسب و توانا در انتخابات حضور پیدا کرده و موفق شویم، این برنامه‌ها را اجرایی کنیم و اگر هم چنین آمادگی داریم که این برنامه‌ها را به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آقای مرعشی مسئول کمیته سیاسی حزب این برنامه را در جریان کنگره عصر امروز به اعضاء ارائه خواهد کرد و پیرامون آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. البته در این کنگره طرفاً مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود و طرح موضوع و بررسی محورهای انتخابات شورای شهر در جلسات آتی انجام می‌شود.

رئیس کنگره حزب کارگزاران سازندگی درخصوص آمار و ارقام کنگره عصر امروز اظهار داشت: چهارمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز با شعار «توسعه ایران؛ اولویت نخست» همزمان با بیست و پنجمین سالگرد آغاز به فعالیت حزب با حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از چهره‌های شاخص حزبی که در قالب شوراهای استانی مسئولیت دارند، برگزار می‌شود و تکلیف انتخاب اعضای شورای مرکزی برعهده آن‌ها است، در این کنگره مجازی حضور پیدا کرده و رای خود اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در جریان کنگره عصر امروز باید برای انتخاب تعداد ۱۷ نفر از اعضای شورای مرکزی انتخابات برگزار شود و اعضای شوراهای استانی حزب از میان کاندیداها که متشکل از ۲۲ نفر از آقایان، ۸ نفر از بانوان و ۶ نفر از اعضای استان‌ها هستند، به انتخاب خواهند پرداخت.

عطریانفر در پایان درخصوص اعضای شاخصی که در این کنگره از شورای مرکزی خارج شده‌اند و باید مجدد انتخاب شوند نیز ابراز داشت: در میان دوستان که دوره عضویت آن‌ها به اتمام رسیده و تمایل داشتند که عضویت در شورای مرکزی نداشته باشند و این فرصت به نیروهای جوان داده شود اما به دلیل خدمات آن‌ها و اثراتی که در موفقیت حزب داشتند ما از آن‌ها درخواست کردیم که مجددا داوطلب باشند، اما از میان چهره‌های شاخص حزبی می‌توان به آقایان حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و یدالله طاهرنژاد و همچنین از میان بانوان عضو شورا به خانم‌ها فائزه هاشمی، پروانه مافی و فاطمه سعیدی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز