خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون آموزش در تشریح نشست امروز کمیسیون خبر داد:

پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش/ لایحه به صحن ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۷۶

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه برای بررسی در صحن تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۱۸ آبان ) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز بررسی مواد لایحه رتبه‌بندی مجلس به پایان رسید و این لایحه با اعمال تغییراتی راهی صحن علنی مجلس می‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: برابر نظر اعضای کمیسیون برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم ۲۵ درصد، مربی معلم ۴۵ درصد، استادیار معلم ۶۰ درصد، دانشیار معلم ۷۰ درصد و استاد معلم ۷۵ درصد به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان افزوده می‌شود.

منادی تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش معلمان نباید از ۸۰ درصد حداقل مجموع حقوق و فوق‌العاده‌های اعضای هیئت علمی، مربی آموزشیار و مربی دانشگاه‌های وزارت علوم دریافتی کمتری داشته باشند و این بند مهم با نظر کمیسیون باقی ماند.

وی یکی دیگر از تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان را حذف بند مربوط به لزوم تمام وقت بودن معلمان برشمرد و گفت: با نظر اعضای کمیسیون موضوع مربوط به تمام وقت بودن معلمان وزارات آموزش و پرورش حذف شد تا نگرانی‌ها از بابت تدریس ۳۰ ساعته معلمان در آموزش و پرورش برای معلمان برطرف شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارائه لایحه رتبه‌بندی به صحن مجلس خبر داد و یادآور شد: این لایحه با تغیرات اعمال شده در کمیسیون راهی صحن مجلس خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز