خبرگزاری کار ایران

انجمن علمی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌کند؛

تاثیر رسانه بر روند دادرسی جرائم علیه اطفال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۵۲

نشست «تاثیر رسانه بر روند دادرسی جرائم علیه اطفال» از مجموعه نشست‌های حقوق کودک توسط انجمن علمی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ادامه مجموعه نشست‌های حقوق کودک  که به مناسبت ۱۶ مهر روز کودک در ایران تا ۲۹ آبان روز جهانی کودک توسط انجمن علمی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود، تاثیر رسانه بر روند دادرسی منصفانه با تأکید بر جرائم علیه اطفال مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این رویداد مجازی که از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز شنبه ۸ آبان‌ماه، دکتر سید علی کاظمی، متخصص حقوق کودکان، قاضی دادگستری و قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه، دکتر فاطمه افشاری عضو هیئت علمی و مدیر گروه حقوق اداری پژوهشگاه قوه قضائیه به‌همراه نفیسه حبیبی کارشناس ارشد حقوق بشر از دانشگاه شهید بهشتی و فعال حقوق کودک و زهره برادران مفید دبیر انجمن علمی دانشجویی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی با « بررسی تاثیر رسانه بر روند دادرسی منصفانه با تأکید بر جرائم علیه اطفال»، به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

گفتنی است حضور در رویداد «بررسی تاثیر رسانه بر روند دادرسی منصفانه با تأکید بر جرائم علیه اطفال» که به‌صورت مجازی و با مشارکت انجمن علمی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی، فلامینگوکالج و پردیس نوآوری حقوقی و قضایی برگزار می‌گردد، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. همچنین به شرکت‌کنندگان در این رویداد از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، گواهی حضور اعطا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این نشست دو ساعته شرکت نمایند.

https://meeting.atu.ac.ir/ch/anjoman-comrig

تاثیر رسانه بر روند دادرسی جرائم علیه اطفال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز