خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی:

تیم اقتصادی دولت با اقدامات ضربتی، معیشت مردم را فعال کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۵۳

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نطق رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دنیا بداند ادبیات دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران تحول یافته است و رئیس جمهور ایران با ادبیات انقلابی با جهان سخن می‌گوید.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه، افزود: نطق آقای رئیسی یک نطق جامع و دربرگیرنده مواضع انقلابی رهبری و مردم بود. رئیس جمهور به آمریکا گفت که ملت ما به شما اعتماد ندارد و معتقد است مقاومت جواب می دهد و دولت وی در مذاکراتی که نتیجه اش لغو همه تحریم ها نباشد، شرکت نمی کند.

وی  با اشاره به این سخنان رئیس جمهور که «هژمونی آمریکا در جهان شکست خورده و در درون و برون دچار بحران است» و اینکه « تحریم یک ابزار جنگی علیه ملتهاست و ما با این ابزار و صاحبان آن خواهیم جنگید»،گفت: این یک موضع هوشمندانه و مقتدرانه است که متاسفانه در دولت قبلی آن را مشاهده نمی‌کردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی طرفدار روابط احترام آمیز و متقابل بر اساس ارزش‌های انسانی و الهی با همه کشورها و ملت‌هاست. زورگویی و قلدری و روحیه استکباری آمریکا و همدستانش به بن بست و شکست رسیده و کشورهای جهان نیاز به تجدیدنظر در سیاست‌ها و مواضع خود دارند. اگر دبیرکل سازمان ملل می‌گوید ما در مسیر نادرستی حرکت می‌کنیم و جهان در لبه پرتگاه است، پس نیاز به بازنگری در سیاست‌ها و رفتارهای بین المللی حتی در سازمان ملل هست.

وی تصریح کرد: سیاست‌های غلط آمریکا در ایران در این سال ها، از براندازی نظام و آشوب و فتنه گری تا فروپاشی از درون همه احمقانه بوده است و دولت‌های جهان باید سیاست خود با ایران را جدای از آمریکا، با محورهای ارائه شده توسط رئیسی تنظیم کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با تقدیر از دولت در تامین واکسن کرونا، گفت: سیاست صحیح دولت در تامین واکسن، گستردگی اقدام که موجب کاهش فوتی‌ها شد موجب تقدیر و تشکر است.

بادامچیان همچنین از تیم اقتصادی دولت خواست با چاره جویی درباره تورم و جلوگیری از بالارفتن بی رویه قیمت‌ها و با اقدامات ضربتی، اقتصاد معیشت مردم را فعال کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان رحلت عالم ذوالفنون علامه حسن زاده آملی را به رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان و نیز فرزندان و به ویژه مردم استان مازندران و آمل تسلیت گفت.

بادامچیان همچنین به آسمانی شدن نوجوان فداکار ایذه ای، علی لندی اشاره کرد و آن را نمونه ای از ایثار، فداکاری، شجاعت، ایمان و از خودگذشتگی نسل جوان کشور دانست.

وی با تسلیت این حادثه تلخ گفت: نام و یاد این نوجوان از خودگذشته در کنار دهقان فداکار جاودانه خواهد ماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان درگذشت مبارز مومن، صادق، بی توقع و با تقوای جهادی مرحوم حاج هاشم امانی که مظهر جهاد مخلصانه و خدمات مومنانه بود را به همگامان او در جهاد و مبارزه علیه طاغوت به ویژه حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت و از طرف حزب، خانواده، همرزمان و همگامان آن مرحوم از پیام ولی امر مسلمین امام خامنه ای تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز