خبرگزاری کار ایران

یوسفی در تذکر شفاهی:

دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۹۴

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه ها از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، از دولت خواست تا ساماندهی این نیروها در وزارتخانه‌ها همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری‌ها را در دستورکار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت جدید هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جزو شروط مجلس انقلابی برای آن‌ها نیز بوده است تعیین تکلیف، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه‌ها است چراکه در شرایط کنونی بسیاری از آن‌ها با مشکلات معیشتی جدی مواجه هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از وزارتخانه‌ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا ۵ برابر است کما اینکه این وضعیت در وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری ها باید براساس قانون در سال ۱۴۰۰ ظرف مدت ۳ ماه تعیین تکلیف می شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه‌ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری ها را به سرعت در دستورکار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز