خبرگزاری کار ایران

حق وردی در تذکر شفاهی:

موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۰۶

نماینده مردم شهریار با بیان اینکه موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود، گفت: چرا پس از انتشار گزارش مقرضانه اخیر آژانس با سفر آقای گروسی موافقت می‌شود. آقای گروسی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیازدهی های یک طرفه قبلی ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، حسین حق‌وردی در نشست علنی امروز (۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رویکرد مردمی و انقلابی رئیس‌جمهور از هیات دولت خواست که برای کنترل و مدیریت سریع گرانی‌های کمرشکن و طاقت‌فرسا اقدامات عاجلی انجام دهد.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تحمل گرانی‌های موجود را ندارند، افزود: انتظار می‌رود که دولت مردمی تا دیر نشده بازار را سر و سامان دهند. امروز مهم‌ترین مصداق مردمی بودن مبارزه با گرانی است.

وی با بیان اینکه موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود، ادامه داد: چرا پس از انتشار گزارش مقرضانه اخیر آژانس با سفر آقای گروسی موافقت می‌شود. آقای گروسی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیازدهی های یک طرفه قبلی ادامه پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آژانس باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، تصریح کرد: نباید تسلیم زیاده خواهی های آژانس شد.

وی گفت: از ریاست جمهور می خواهم در معرفی وزیر آموزش و پرورش از میان افراد توانمند و آشنا به ساختارها و چالش های این وزارتخانه تسریع شود.

حق وردی از هیات رئیسه مجلس خواست که امکان بارگذاری سریع مصوبه کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره رتبه بندی معلمان را فراهم کند، رتبه بندی اصلی ترین مطالبه جامعه فرهنگی کشور طی ۱۰ سال گذشته است که باید محقق شود، همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه می خواهم امکان برقراری مجدد فوق العاده ویژه فرهنگیان را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز