خبرگزاری کار ایران

مرحباء نشست کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد:

ورود کمیسیون اقتصادی به پرونده دپوی دارو و شیرخشک در گمرکات

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۶۲

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با توجه به ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی برای پیگیری دلایل دپو و تاخیر در ترخیص اقلام فاسد شدنی مانند شیر خشک و دارو این کمیسیون برنامه ریزی‌های لازم برای اجرا و آغاز این ماموریت را انجام داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: دستور کار اول نشست امروز کمیسیون اقتصادی با توجه به رای اعتماد نمایندگان به آقای خاندوزی و تصدی ایشان در وزارت امور اقتصادی و دارایی، انتخاب نایب رئیس دوم کمیسیون بود که با رای نمایندگان عضو کمیسیون، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان انتخاب شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور کار دوم نشست امروز کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد انزلی اعاده شده از شورای نگهبان بود که به منظور تامین نظر این شورا تغییرات لازم اعمال شد، افزود: دستور کار  دیگر کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران اعاده شده از شورای نگهبان بود که به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی نیز در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، عنوان کرد: دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رفع ایرادات شورای نگهبان در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود که به تصویب رسید.

مرحباء با تاکید بر اینکه در نشست امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی آقای پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تذکری را در خصوص واردات برخی اقلام دارویی و فاسد شدنی مانند دارو، شیر خشک و موارد مشابه دادند که به دلیل دپو در گمرک و تاخیر در توزیع  تاریخ مصرف آنها به اتمام می‌رسد و مشکلاتی را به همراه دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به تذکر مطرح شده در صحن علنی آقای دکتر قالیباف به کمیسیون اقتصادی مجلس ماموریت داد تا موضوع دپو اقلام دارویی و فاسد شدنی در گمرک و تاخیر در توزیع آنها را پیگیری و گزارشی را در این زمینه به صحن علنی ارائه کند؛ در نشست امروز برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای این ماموریت انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز