خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله حکیم:

آیت الله حکیم عمر خود را صرف نشر و ترویج معارف اهل بیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۰۰۵

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آیت الله حکیم عُمر گرانقدر خود را صرف نشر و ترویج معارف حقه دین اسلام و معارف و شعائر اهل بیت (ع)، تحقیقات عالیه اسلامی و تربیت طلاب علوم دینی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه نجف را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم وارسته و مرجع ربانی حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم رضوان الله تعالی علیه موجب تاثر و تالم گردید.

آن مرجع شریف در سراسر عمر عزتمند خویش هدایتگری روشن‌ضمیر در عرصه‌های دینی و سیاسی و مبارزی نستوه در عرصه‌های مبارزه حق علیه باطل بود که سال‌هایی از عمر شریف خود را صرف مبارزه با رژیم ستمگر بعث کرد و در این راه مشقت‌های فراوانی متحمل شد. آن عالم وارسته عمر گرانقدر خود را صرف نشر و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام و معارف و شعائر اهل بیت (علیهم السلام)، تحقیقات عالیه اسلامی، تربیت طلاب علوم دینی و رسیدگی به امور مسلمین نمود و از این حیث میراث گرانبهایی از خویش برای شیفتگان معرفت آل‌الله بر جای گذاشت.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به حوزه‌های علمیه علی الخصوص حوزه مبارکه نجف، مراجع عظام تقلید، علمای ارجمند و عموم شاگردان و علاقه‌مندان ایشان و همچنین بیت عالیقدر طباطبایی حکیم، فرزندان و سایر بستگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن روحانی جلیل‌القدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز