خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

مخبر درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۰۲

معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت سردار مبارز و انقلابی سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در پیامی نوشت: تلاش‌های مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تاثیرگذار سرلشکر فیروزآبادی در مسوولیت‌های مختلف از جمله ریاست ستادکل نیروهای مسلح در افزایش سطح توانمندهای نیروهای مسلح برای تامین امنیت و اقتدار ملی فراموش ناشدنی و نزد خداوند متعال مأجور است.

معاون اول رییس جمهوری، ضایعه فقدان این سردار مجاهد اسلام و انقلاب را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، عموم ملت قدرشناس ایران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، دوستان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان تسلیت گفت و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت کرد.

سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت.

مرحوم فیروزآبادی در ۸ سال دفاع مقدس در سمت‌هایی چون جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول فعالیت بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، بنابر تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز