خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم اقتصادی خوبی در کابینه شکل گرفته است/ ترکیب کابینه برای «رقم زدن تحول»، امیدآفرین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۰۵۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: وجود همزمان دانش تخصصی به همراه تجاربی که در حوزه‌ اقتصادی یا فضاهای مشترک و مشابه در میان اعضای کابینه موجود است، این امید را ایجاد می‌کند که شاهد اتفاقات مناسبی در این دوره باشیم.

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شروع به کار دولت سیزدهم و همچنین انتظاراتی که در حوزه اقتصاد نسبت به این دولت وجود دارد، گفت: کابینه دولت سیزدهم در یک نگاه کلی، یک کابینه قدر و توانمند است و ترکیبی از افراد با سابقه را در خود دارد. همچنین شاخصه مهمی در میان اعضای کابینه وجود دارد که می‌توان به علم، مهارت و آگاهی اعضای کابینه نسبت به حوزه وزارتخانه‌ای‌شان اشاره کرد.

وی افزود: وجود همزمان این ویژگی دانش تخصصی به همراه تجاربی که در این حوزه‌ یا فضاهای مشترک و مشابه داشته‌اند، این امید را ایجاد می‌کند که شاهد اتفاقات مناسبی در این دوره باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با اشاره به «جوان» بودن کابینه تصریح کرد: جوان بودن کابینه و تاکید بر اینکه جوان‌هایی که در کابینه حضور دارند، از تخصص و تسلط لازم در حوزه وزارتخانه‌ای خود برخودار باشند، فضای امیدوار کننده‌ای را ایجاد کرده است.

حسینی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون ارزیابی‌ از تیم اقتصادی کابینه بیان کرد: درخصوص تیم اقتصادی، این مجموعه‌ای که ما می‌بینیم به ویژه دو سه نفری که در کابینه حضور دارند و آن‌هایی که فراوزارتخانه‌ای هستند، به نظر می‌رسد که می‌توانند یک تیم خوب را تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در کشور متاسفانه عدم هماهنگی لازم میان اعضای تیم اقتصادی دولت‌ها با یکدیگر بوده است اما با انتخابی که اکنون صورت گرفته پیش‌بینی می‌کنیم که در این حوزه وضعیت بهتری را خواهیم داشت.

نماینده اهواز و باوی در رابطه با نقش محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در چینش کابینه، گفت: خب قطعا با سوابق و تجاربی که آقای مخبر داشت و هماهنگی خوبی که با رئیس‌جمهور دارد، به نظر می‌رسد که ایشان نقش موثری در کابینه ایفا کند. همچنین دیدیم که آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌های دفاع اول خود از کابینه درخصوص ورود ایشان به دولت مطالبی را مطرح کردند و بعد از آن آقای مخبر را برای ایجاد همگرایی و هماهنگی بیشتر میان اعضای تیم اقتصادی دولت به عنوان مسئول هماهنگی تیم اقتصادی معرفی کردند.

وی افزود: در مجموع با توجه به سوابق کاری و عملکردی ایشان در حوزه‌های اقتصادی و مرتبط با مشکلاتی که در کشور وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود که آقای مخبر بتواند نقش خوبی در این راستا ایفا کند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز