خبرگزاری کار ایران

خانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

سوابق محرابیان در همه مسئولیت‌ها نشان‌گر تعهد، تخصص و توانمندی جهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۲۶

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق ایشان در همه مسئولیت‌ها نشان‌گر تعهد، تخصص و توانمندی جهادی ایشان و عملکرد هدفمند و راهبردی است و باید از این تجارب بهره کافی و وافی را برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر خانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: آقای محرابیان از جمله مدیران توانمندی است که دانش خود را از دانشگاه علم و صنعت کسب کرده و بی‌تردید فردی که در دو دولت، سوابق کلان اجرایی دارد با اداره وزارت آشنایی تام و تمام دارد و برخی سوابق اجرایی ایشان گشاینده بسیاری از مشکلات است. ایشان در سوابق خود از مشاور رئیس جمهوری و طراح لایحه ساماندهی مصرف سوخت و گسترش حمل و نقل عمومی و حمایت از صنعت خودرو و صنایع جانبی و بسط این لایحه در ستاد تبصره ۱۳ و نماینده رئیس جمهور در ستاد تبصره ۱۳ و نماینده در کارگروه مسکن کشور و عضو شورای عالی فنی کشور دارد.

وی ادامه داد: سوابق ایشان در همه مسئولیت‌ها نشان‌گر تعهد، تخصص و توانمندی جهادی ایشان و عملکرد هدفمند و راهبردی است و باید از این تجارب بهره کافی و وافی را برد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه‌‎هایی که امروز می‌توانیم نام ببریم جزو کارهای ارزشمند وزارت ایشان بوده وصلاحیت علمی ایشان و هم مورد تائید رئیس جمهور هستند و این برای اعتماد ما کفایت ما کفایت می‌کند.

وی افزود: وزرات نیرو می‌تواند دغدغه‌های زیادی از مردم را حل کند و مدیریت این وزارت خانه باید با تجربه و هدفمند اداره شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز