خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در اخطار قانون اساسی:

در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۵۲

نماینده ساری در مجلس گفت: استان مازندران در تمام کابینه‌ها جایگاه داشت اما در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده است که این مطالبه جدی مردم مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی در صحن علنی مجلس در اخطار قانون اساسی، ‌اظهار کرد: اخطار من درباره بند ۹ اصل ۳ است؛ استان مازندران در تمام کابینه‌ها جایگاه داشت اما در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده است که این مطالبه جدی مردم مازندران است.

وی به بند ۳ و ۴ قانون اساسی نیز اشاره کرد و افزود: شیوه بررسی صلاحیت‌ها باید طبق اسناد بالادستی باشد. متأسفانه واقعیت‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و به اسناد بالادستی نگاه نمی‌شود. ما در مجلس سوگند یاد کردیم بنابراین توقع داریم که همکاران عزیز این موضوع را رعایت کنند. 

بابایی کارنامی بیان کرد: واقعیت‌های روزگار باید گفته شود. باید از انسان‌های فرهیخته و اساتید کمک گرفته شود. این موضوعات مخالفت نیست بلکه واقعیت‌های آیین نامه است.

علی نیکزاد نیز در پاسخ به بابایی کارنامی گفت: نمایندگان یا باید تذکر آیین‌نامه‌ای به هیأت رئیسه بدهند یا اخطار قانون اساسی؛ دوستان لطفا رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز