خبرگزاری کار ایران

مخبر درگذشت علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۹۱

معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت و از وی به عنوان متفکری برجسته و فیلسوفی فرهیخته یاد کرد.

به گزارش ایلنا، در متن پیام محمد مخبر آمده است: درگذشت متفکر برجسته و فیلسوف فرهیخته مرحوم علامه محمد رضا حکیمی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

معاون اول رییس جمهوری افزود: مشی و منش زاهدانه این دانشمند فرزانه و متقی و تلاش‌های علمی و عملی ایشان برای ترویج معارف بلند اسلامی و فضیلت‌ها و ارزش‌های رفیع انسانی از او شخصیتی کم‌نظیر و مورد احترام برای همه نحله‌های فکری ساخته بود.

مخبر خاطرنشان کرد: این عالم پرهیزگار با تالیف ده‌ها کتاب و مقاله در حوزه تعالیم قرآنی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام میراث ارزشمند و ماندگاری برای شیفتگان راه حق و حقیقت بر جای گذاشت.

وی عنوان کرد: ضایعه اندوهبار فقدان این اسلام پژوه جلیل القدر را به مقام معظم رهبری، عموم ملت ایران به خصوص مردم شریف مشهد، علاقمندان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عارف حکیم رضوان واسعه الهی و علو درجات و حشر با اولیاء و انبیاء الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز