خبرگزاری کار ایران

میرزایی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

تصدی صندلی وزارت چقدر ارزش دارد که برخی به نایب ولی زمان خود نسبت دروغ می‌دهند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۸۰

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا برخی افراد از ارادت مجلس انفلابی به حضرت آقا سوء‌استفاده می‌کنند. آیا اینان حساب و کتاب را قبول ندارند؟ خدا را شاهد اعمال خود نمی‌دانند؟ تصدی صندلی وزارت چقدر ارزش دارد که برخی به نایب ولی زمان خود نسبت دروغ می‌دهند که نمایندگان را دچار خطای محاسباتی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین میرزایی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وصف حال ما امروز چنین است که «حالم چو دلیری است که در لشکر دشمن پسری داشته باشد»؛ آیا رهبر انقلاب از بین گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت اطلاعات جناب آقای خطیب را پذیرفته‌اند؟مجلس تابع رهبر انقلاب است و اگر معظم له کسی را انتخاب کرده باشند مجلس یکپارچه او را می‌پذیرد اما کسانی بر خلاف واقع تائید کسی را به حضرت آقا نسبت دهند در این روزها خبرهایی مبنی بر تائید آقای خطیب مطرح شد و به زبان‌های مختلف بیان شد و برخی گفتند وقتی آقای رئیسی لیست اسامی را عرضه داشتند، معظم له انگشت خود را روی نام آقای خطیب گذاشتند و برخی گفتند سیره حضرت آقا تعیین ۴ وزیر است و برخی گفتند که اگر ایشان با فرد خاصی مخالف باشند نهی می‌فرمایند اما تائید نمی‌کنند.  

وی ادامه داد: درباره نظر حضرت آقا در خصوص آقای خطیب چه کسی جز رئیس‌جمهور می‌‎تواند جواب دهد و ایشان فرمودند حضرت آقا نظر خاصی نداشتند. در این باره سردار کوثری همان را گفتند و نقل کردند. چرا برخی افراد از ارادت مجلس انفلابی به حضرت آقا سوء‌استفاده می‌کنند. آیا اینان حساب و کتاب را قبول ندارند؟ خدا را شاهد اعمال خود نمی‌دانند؟ تصدی صندلی وزارت چقدر ارزش دارد که برخی به نایب ولی زمان خود نسبت دروغ می‌دهند که نمایندگان را دچار خطای محاسباتی کنند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز