خبرگزاری کار ایران

میرزایی در تشریح سوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

درآمد حاصل از واگذاری چقدر بوده و کجا هزینه شده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۴۶

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نقل قول های ضدونقیضی درخصوص نحوه واگذاری شستا در بورس مطرح است، گفت: باید مشخص شود که درآمد حاصل از واگذاری سهام شستا در بورس، چقدر بوده و کجا هزینه شده است؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۹ تیر مجلس شورای اسلامی، حسین میرزایی نماینده اصفهان در تشریح سوال خود از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه «منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی (شستا) کجا هزینه شده؟»، گفت: بخشی از شرکت سرمایه گذاری شستا در بورس عرضه شده؛ بورسی که به بهانه نقدینگی در مواردی مال مردم را به خود مردم با قیمت بالاتر فروخته و بعد با بازی های بورسی دولتی ارزش همین مال فروخته شده به نازل ترین سطح رسانده و به معنای واقعی کلمه سرمایه مردم را نابود کردند.

وی ادامه داد: در جهت صرف این منابع، نقل قول های ضدونقیض گوناگونی از جمله همین فرمایشات امروز وزیر شنیده شده است. سوال روشن من این است که به طور دقیق منابع حاصل از این عرضه چقدر بوده و به طور شفاف این منابع درچه محلی و در هرکجا به چه مقدار هزینه شده است؟

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز