خبرگزاری کار ایران

حاتمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

وزیر پیشنهادی ارتباطات، اطلاعات دقیقی از کسب و کار در فضای مجازی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۳۰۶

نماینده مردم کلیبر تاکید کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت دقیق از کسب و کار در فضای مجازی اطلاعی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت: برنامه‌های آقای زارع‌پور را که مشاهده  می‌کنیم عمدتاً به صورت گزاره‌ای و توصیفی آمده است و موارد کمی ندارد و از سوی دیگر زمانش مشخص نیست. 

نماینده مردم کلیبر خاطرنشان کرد: آقای زارع‌پور اطلاع دقیقی از کسب و کارها در مورد فضای مجازی ندارد. نگاه وی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نرم افزاری است.

وی تاکید کرد؛ آقای زارع‌پور توجهی به زیرساخت‌ها در برنامه‌هایش ندارد،  برنامه‌های در ارتباط با پلتفرم‌های متخلف خارجی مشخص نیست حتی برای نمونه داخلی و نزدیک به این پلتفرم ها بزنامه ندارند

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: حتی آقای زارع پور مشخص نکردند چه زمانی شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی می‌کنند

حاتمی با بیان این که وزیر پیشنهادی به پلتفرم‌ها هیچ اعتقادی ندارد و در هیچ فضای مجازی عضو نیست، گفت: برنامه‌های آقای زارع‌پور صرفا ابعاد پژوهشی داشته و عملی نیست.

وی ادامه داد: از فضای مجازی باید در  اقتصاد استفاده کرد چرا که مزیت‌های فناورانه وزارت ارتباطات با دایره عمل حوزه فناوری قوه قضائیه تفاوت دارد و این موضوع نباید ملاکی بر تصدی این وزارتخانه شود، ضمن اینکه برنامه‌های وی فاقد اهداف کیفی و کمی بوده و قابلیت ارزش‌گذاری ندارد.

نماینده مردم کلیبر خاطرنشان کرد: مسائل جاری و حاشیه‌ای وزارت ارتباطات، مشکل کارمندان و کارکنان روستایی و همچنین شرح وظایف مخابرات هیچ جایگاهی در برنامه‌های وی ندارد.

وی تاکید کرد: همچنین تعدد تصمیم‌گیران در بخش ICT که باعث بروز مشکل شده در برنامه وی نبوده و برای حل مشکلات دفاتر پیشخوان برای مثال مشکل ۵۷۰ دفتر آذربایجان شرقی، برنامه‌ای ذکر نشده است.

وی ادامه داد:  اخیرا گوگل پلی برخی پلتفرم‌ها  نظیر روبیکا را حذف کرده است اما وزیر پیشنهادی برنامه‌ای کاربردی برای جلوگیری از تخلف برنامه‌های ایرانی ارائه نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز