خبرگزاری کار ایران

زارع در موافقت با برنامه پیشنهادی دولت:

در برنامه‌های دولت سیزدهم موضوع سلامت و مبارزه با کرونا در اولویت قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۴۷

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس گفت: امروز با فاجعه مسکن و مشکلات عدیده‌ای در معادن مواجه هستیم که بهبود این وضعیت نیازمند استفاده از جوانان باتجربه بوده بر همین اساس به نظر من تیم وزرای دولت سیزدهم از افرادی انقلابی و کارآمد تشکیل شده و می‌توانند برای بهبود وضعیت فعلی کشور گام‌های مؤثری بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم زارع در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: از نمایندگانی که از جوان‌گرایی کابینه انتقاد می‌کنند، تعجب می‌کنم. ما امروز شاهد نتیجه عملکرد پیران هستیم. تا چه زمانی می‌خواهیم به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر ادامه دهیم؟

وی افزود: اجازه بدهیم دیدگا‌ه‌های جدید و نظریه‌ها در گام دوم انقلاب ظهور و بروز پیدا کند. همکاران محترم فراموش نکنیم که رئیسی دولت را در شرایطی تحویل می‌گیرد که با تورم چند صد درصدی و بیکاری بالا و تحریم‌های شدید مواجهیم. 

زارع گفت: در برنامه‌های دولت سیزدهم موضوع سلامت و مبارزه با کرونا در اولویت قرار گرفته و همچنین در حوزه کشاورزی، امنیت غذایی براساس طرح کامل تدوین شده با محورهای حفظ حداکثری منابع آب و خاک، عدم وابستگی به صادرات، محصولات کشاورزی با پیگیری‌های آقای ساداتی‌نژاد عملی خواهد شد. از طرفی موضوع انرژی، استفاده از میادین مشترک نفتی و گازی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت قرار داشته و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کابینه دولت سیزدهم از تیمی با تجربه با رویکرد جوان‌گرایی، تیم اقتصادی هماهنگ و بهره‌مندی از وزرای کارآزموده گذشته تشکیل شده است لذا از نمایندگان می‌خواهم به شایعه‌سازی‌های فضای مجازی علیه دولتی که با چالش‌های زیادی مواجه است، توجهی نکنند. امروز با فاجعه مسکن و مشکلات عدیده‌ای در معادن مواجه هستیم که بهبود این وضعیت نیازمند استفاده از جوانان با تجربه بوده بر همین اساس به نظر من تیم وزرای دولت سیزدهم از افرادی انقلابی و کارآمد تشکیل شده و می‌توانند برای بهبود وضعیت فعلی کشور گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز