خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۳۶۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی برنامه های وزراء پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم در کمیسیون متبعوش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گویی در رابطه با نشست امروز (سه شنبه، ۲۶ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: حسین باغ‌گلی نخستین مهمان اعضای کمیسیون بود که در ابتدا به طور مفصل به تشریح برنامه های خود اقدام کرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش وزارتخانه ای مهم در کشور محسوب می شود لذا نمایندگان نسبت به آن حساسیت خاصی دارند و بر این اساس اعضا سوالاتی پرسیدند که وی به آنها پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه باغ‌گلی در اظهاراتش به موضوع تحول در آموزش و پرورش تاکید داشت، ادامه داد: موضوعاتی مانند عدالت آموزشی، مدارس غیرانتفاعی، دانشگاه فرهنگیان، سند تحول این وزارتخانه و غیره از جمله محورهای گفتگو با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته در این میان باید یادآور شد برخی مسائل مانند رتبه بندی معلمان و شاخص های آن، کسری بودجه آموزش و پرورش و غیره نیز از جمله نکات قابل بحث در این نشست بود که جای تامل دارد.

عباس زاده مشکینی در ادامه با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون متبوعش، گفت: زلفی‌گل در این نشست برنامه راهبردی خودش را برای نمایندگان تشریح کرد که در این راستا به موضوعاتی مانند توسعه و تعمیق پروژه های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاهی تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح نظام سنجش و پذیرش در کنکور سراسری، توجه به علوم و فناوری های نوین و غیره نیز از دیگر موضوعاتی بود که وزیر پیشنهادی علوم به آنها اشاره کرد و در این میان نمایندگان نیز دغدغه ها و سوالات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز