خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی خبر داد؛

حضور رئیسی در جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی/ بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرا در صحن علنی مجلس از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۲۳

از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزراء در صحن علنی آغاز خواهد شد

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره آخرین جلسات نمایندگان مجلس با وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت:در این دوره جلسات به صورت بسیار منظم و مرتب برگزار شد که نتایج و گزارش آن در صحن علنی مجلس از سوی هر یک از کمیسیون‌ها در روز شنبه ارائه خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: بر اساس برنامه‌هایی که در این چهار روز در کمیسیون‌ها برگزار شد، ابتدا وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را بیان کردند و نمایندگان به صورت جدی سوالات خود در حوزه‌های مختلف را از زبان مردم مطرح کردند، به اعتقاد بنده شناخت بسیار خوبی از وزرای پینشهادی صورت گرفت.


وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزراء در صحن علنی آغاز خواهد شد، ابتدا رئیس جمهور دو ساعت و نیم فرصت خواهد داشت تا برنامه‌های کلان دولت را برای چهار سال ارائه و همچنین به معرفی وزرای پیشنهادی و دفاع از برنامه‌های آنان بپردازد.
وی ادامه داد: در ادامه پنج نماینده مخالف و پنج نماینده موافق در خصوص کلیات برنامه صحبت خواهند کرد، سپس ضمن قرائت گزارش هر یک از کمیسیون‌ها بررسی برنامه و وزرای پیشنهادی با دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق که هر کدام ۱۵ دقیقه وقت دارند آغاز می‌شود و در ادامه وزرای پیشنهادی نیز ۳۰ دقیقه فرصت دفاع از برنامه‌های خود را خواهند داشت.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان بررسی صلاحیت و برنامه وزرای پیشنهادی در صحن علنی رأی گیری به صورت کلی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز