خبرگزاری کار ایران

عباس‌زاده مشکینی خبر داد؛

جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با عزت‌الله ضرغامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۹۷

سخنگوی کمیسیون امنیت از جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  محمود عباس‌زاده مشکینی با اشاره به نشست صبح امروز (سه شنبه، ۲۶ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی برنامه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: عزت‌الله ضرغامی مهمان اعضای کمیسیون بود که در ابتدا به طور مفصل به تشریح برنامه های خود اقدام کرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وی در ارائه گزارش خود نشان داد حوزه مامورتی پیش بینی شده‌اش را به خوبی می شناسد و در ادامه انتظارات و پیشنهاداتی را برای نمایندگان مطرح کردند.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است به طوریکه بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است. در این بین داشتن میراث فرهنگی متعدد و تولید صنایع دستی گوناگون موجب شده تا علاقه مندان عرصه گردشگری، ایران را به عنوان مقصد مناسب در حوزه گردشگری انتخاب کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع این ظرفیت ها باید در اقتصاد ملی به جایگاه واقعی خود دست یابد از این رو مسائلی مانند توسعه زیرساخت ها، هتلینگ، صدور ویزا، تصویرسازی از ایران برای گردشگران خارجی و غیره به عنوان انتظارات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست با ضرغامی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می تواند با مدیریت مناسب سبب ایجاد انقلاب در حوزه اقتصاد کشورمان خصوصا اقتصاد گردشگری ایجاد کند زیرا این مهم در قانون برنامه ششم توسعه و سند راهبردی توسعه گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز