خبرگزاری کار ایران

فرمانده دژبان کل ارتش خبر داد؛

واکسیناسیون بیش از هزار نفر در روز توسط دژبان ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۵۰

فرمانده دژبان ارتش گفت: در اجرای فرمان فرمانده کل قوا مبنی بر خدمت رسانی نیرو‌های مسلح به مردم در مقابله با بیماری کرونا و تسریع روند واکسیناسیون، در این مجموعه روزانه بیش از هزار نفر واکسینه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم محمد رضا حسینی در گفت وگویی بیان کرد: پس از دستور مقام معظم رهبری دژبان ارتش بلافاصله با فراهم کردن امکانات لازم و با همکاری وزارت بهداشت شرایط واکیسناسیون خودرویی شهروندان گرامی را فراهم کرد و هم اکنون بیش از ۱۲۰۰۰ نفر در روز تلقیح واکسن می‌شوند.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم و سرعت عمل در واکسیناسیون برای ما یک اصل محسوب می‌شود گفت: تلاش کرده ایم با نظم و دقت و در کمترین زمان افراد واکیسنه شوند، البته علاوه بر واکسیناسیون خودرویی، محلی نیز برای افراد سالخورده و پیاده نیز تعبیه شده است تا از همه امکانات بهترین بهره مندی صورت پذیرد.

دژبان ارتش مظهر خدمت و کرامت

حجت الاسلام سلیمانی تبار، رییس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش نیز با تسلیت دهه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، دژبان ارتش را مظهر خدمت و کرامت دانست و گفت: با همه توان در خدمت مردم هستیم و از فرمانده محترم دژبان گرفته تا افسران و درجه داران و سربازان گوش به فرمان دستور فرمانده کل قوا با تمام توان به امر واکسیناسیون مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز