خبرگزاری کار ایران

آزادی خواه خبر داد،

وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند نظر نمایندگان را جلب کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۷۷۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رزومه قوی، وزیر پیشنهادی نفت می تواند نظر موافق نمایندگان را جلب کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی با وزرای پیشنهادی گفت: امروز از ساعت ۹ کمیسیون کشاورزی مجلس، میزبان جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت بود و این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله برنامه هایی که وزیر پیشنهادی نفت ارائه کرد که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفت بحث صادرات بود، زیر از ۱۰۰ درصد محصولات پتروشیمی صرفا ۳۰ درصد را واحدهای تولیدی داخل استفاده می کنند و ۷۰ درصد به صورت نیمه خام صادر می شود. وزیر پیشنهادی نفت یکی از برنامه هایش این بود که برای حفظ این ۷۰ درصد محصول صادراتی به صورت خام برنامه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع جذب سرمایه گذار در حوزه نفت و گاز از جمله جدی ترین برنامه های وزیر نفت بود.موضوع صادرات گاز به کشورهای همسایه نیز از جمله مسائل مورد تاکید وزیر پیشنهادی نفت بود.

این نماینده مجلس در ادامه درباره جزئیات مورد تاکید نمایندگان از وزیر پیشنهادی نفت گفت: موضوع مورد تاکید نمایندگان بحث چاه های آب بود که کشاورزان خیلی دنبال آن هستند،بحث سوخت برای ماشین آلات کشاورزی در سراسر کشور دومین امر مورد تاکید نمایندگان کمیسیون کشاورزی بود. با توجه به رزومه قوی، وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند نظر موافق نمایندگان را جلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز