خبرگزاری کار ایران

توسط آزادی‌خواه تشریح شد؛

جزئیات جلسه کمیسیون کشاورزی با ساداتی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۶۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس جزئیات جلسه امروز اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشاورزی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی در پایان جلسه امروز این کمیسیون با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی کشاورزی در گفت‌وگویی درخصوص این جلسه، گفت: امروز در اولین جلسه آقای ساداتی‌نژاد وزیر تخصصی کشاورزی میهمان ما بودند، در این جلسه به مدت بیش از دو ساعت نیازها، مطالبات و انتظارات اعضای کمیسیون نسبت به وزارت کشاورزی مطرح شد.

وی ادامه داد: اهم دغدغه‌های نمایندگان شامل موضوعاتی همچون؛ امنیت غذایی، بهره‌وری آب، راندمان آب، فرسایش خاک، بحث صادرات محصولات غذایی و اولویت‌بندی در این رابطه، امنیت شغلی و مدیریت واحد روستا بود. ما همین الان بیش ۲۷ دستگاه داریم که در روستا مسئولیت دارند، اگر این فعالیت‌ها منسجم شود، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

آزادیخواه در ادامه اظهار داشت: بهره‌وری صنایع تبدیلی، اجرای احکام برنامه ششم توسعه اصلاح الگوی کشت هم از جمله موضوعاتی بود که مطرح شد. آقای ساداتی‌نژاد هم در این رابطه برنامه‌محور جلو آمده‌اند.

وی افزود: ان‌شاءالله طی روزهای آینده در این رابطه معدل‌گذاری کرده و بعد از بررسی و مشورت در کمیسیون نتیجه را بعد از تاسوعا و عاشورا در صحن علنی ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز