خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

صالحی روز خبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۸۸

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام علی اکبر صالحی آمده است: برای اینجانب مایه افتخار و مباهات است که در واپسین روزهای ماه پر فضیلت ذیحجه، فرا رسیدن روز خبرنگار را به محضر یکایک اصحاب رسانه و تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک و شادباش عرض کنم. این کمترین بارها گفته‌ام و بارِ دگر می‌گویم که در این عصر و زمانه که ساختار و سازوکار حیات آدمی بر پهنه این کره خاکی، دستخوش دگرگونی‌های عظیم و شگرف شده است، اصحاب قلم و اندیشه، خاصّه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه‌داران مبارزه با هر گونه فساد و تباهی در صحنه زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: بدون تردید، نظارت مستمر و دقیق بر اقدامات و تصمیمات اصحاب قدرت و مکنت و حسابرسی از کارنامه آنان در این دوران نوین، مرهون ایثارگری و فداکاری خبرنگارانی است که خود آرش‌های عصر جدیدند. اگر بنابر روایات اساطیری سرزمین ما، آرش کمان در دست گرفت تا نگهبان و پاسدار حریم مقدس مادر میهن باشد، امروز می‌توان گفت که همان تیر و کمان به قلم وقایع‌نگار روزنامه‌نگاران و خبرنگاران متعهّد و ایران دوست تبدیل شده است تا اقشار و طبقات مختلف اجتماع به ویژه صاحبان مناصب و برخورداران از امکانات مادی و معنویِ جامعه را به پاسخگویی و دفاع موجّه و مقبول از اعمال و کردار خویش، موظّف کند.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: اینجانب ضمن تقدیر از کوشش‌های بی امان و تلاش‌های خستگی ناپذیر شما عزیزان از درگاه یگانه هستی‌بخش مسألت می‌کنم تا برکاتِ خویش را بر همه مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادی نازل کند و بر عمر و عزّت اعضای خانواده بزرگ و افتخارآفرین رسانه در سراسر ایران اسلامی بیفزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز