خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع خبر داد:

انجام نخستین عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای مسلح ایران در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۰۰

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع از حضور هواپیمای آتش نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفا حریق با ظرفیت ۴۰ تن آب خبر داد.

به گزارش ایلنا، خلبان نوری آل آقا، رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: عصر امروز تیم عملیات اطفای حریق و هواپیمای آتش نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت ۴۰ تن آب در شهر مولا و حضور یافت.

وی به افزایش آتش با وزش بادهای منطقه‌ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره و اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، امیدواریم با اضافه نمودن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز آتی به منطقه بتوانیم به اطفا مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت حریق کمک نماییم.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه «خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصانه به انجام عملیات مشغول هستند»، خاطرنشان کرد:  کیفیت حضور تیم ایرانی، کار را نسبت به دیگر تیم‌های اعزامی از کشورهای همسایه متمایز می‌کند و این افتخار ایرانی و ایران است.

در همین زمینه سفیر کشورمان در آنکارا نیز از مشارکت هواپیمای ایلوشن اطفای حریق وزارت دفاع کشورمان در عملیات مهار آتش در  جنوب ترکیه خبر داد.

محمد فرازمند در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت: «مشارکت هواپیمای ایلوشن اطفای حریق وزارت دفاع کشورمان در عملیات مهار آتش در  جنوب ترکیه. هلی کوپترهای اطفای حریق وزارت دفاع نیز از فردا در این عملیات امدادی شرکت خواهند کرد. همسایگان یکدیگر را تنها نخواهند گذاشت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز