خبرگزاری کار ایران

عباس‌پور تشریح کرد:

جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۹۵۱

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مصوبات نظارت میدانی اعضای کمیسیون صنایع و معادن از استان مرکزی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

روح‌الله عباس‌پور در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون بررسی درخواست تبصره (۱) ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاعی به کمیسیون با موضوع ناکارآمدی در سیاست‌ها و مقررات رفع تعهد ارزی و آسیب خوردن به واحدهای تولیدی و صنعتی بود.

نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: دستورکار دوم نشست امروز کمیسیون، پیگیری مصوبات بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از استان مرکزی بود.

وی اضافه کرد: در بازدید کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای صنعتی و معدنی مشکلات در حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات، تامین مواد اولیه، تجارت خارجی و... احصا شد.

عباس پور ادامه داد: در جلسه امروز مصوبات کمیسیون صنایع و معادن درباره بازدید میدانی از استان اراک پیگیری و تصمیمات جدیدی اتخاذ؛ به طور مثال مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات موجود در زمینه تامین فولاد و پتروشیمی موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی یکی دیگر از نکات بررسی شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز