خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت کاری واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه تا پایان مردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۶۵

ساعت کاری واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه تا پایان مردادماه تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه طی اطلاعیه از تغییر ساعت کاری واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه تا پایان مرداد ماه خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با توجه به تصویب نامه شماره ۴۱۵۰۹/ت ۵۸۹۶۷ ه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ هیات وزیران و بخشنامه شماره ۶۱۳۷۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور؛ کلیه واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه تا پایان مرداد ماه سال جاری، در روزهای پنجشنبه‌ تعطیل و ساعت کاری در سایر روزها از ۷:۰۰صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر خواهد بود.

امین حسین رحیمی همچنین خبر داد: چنانچه به موجب بخشنامه استانداری، ساعات کاری برای کلیه دستگاه های اجرایی استان به نحو دیگر تنظیم شده باشد، مطابق سایر ادارات آن استان اقدام شود و برای ثبت در سیستم راهکار سازمانی به اداره کل کارگزینی و امور اداری کارکنان اداری قوه قضاییه منعکس گردد تا موجبات اقدامات بعدی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز