خبرگزاری کار ایران

در شهرداری منطقه ۱۷ تهران انجام شد؛

افتتاح دفتر مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۴۷

دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهادهای مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ در آخرین روز هفته بزرگداشت قوه قضاییه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ با اعلام این مطلب، گفت: این دفتر با تمایل و مساعدت شهرداری منطقه و مدیریت دادسرای ناحیه ۱۸ تأسیس و همزمان با هفته قوه قضاییه افتتاح شد.

محمد پیرگزی افزود: با افتتاح این دفتر زمینه حضور مسئولان قضایی در کنار مردم، برای پیگیری ومطالبه گری حقوق عامه و زمینه اطلاع شخصیت های حقیقی و حقوقی مسئول جهت افزایش سطح نظارت و انجام تکالیف قانونی خود در حوزه های فوق الذکرفراهم می شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران در خصوص نحوه خدمات رسانی این دفتر اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی لازم به مردم، اینجانب یا دادیار ارجاع، هفته‌ای یک روز در خارج از وقت اداری در این دفتر حضور خواهیم داشت و گزارشات مردم و نهادهای مردمی را در زمینه موضوعات فوق دریافت و پیگیری قانونی خواهیم کرد.

معاون دادستان تهران افزود: این دفتر در مراحل بعدی با تشکیل پرونده نظارتی برای هریک از ارگان‌های اجرایی و ادارات منطقه ۱۷ تهران از حیث رعایت دقیق موازین قانونی و انجام صحیح امور شهروندان، تقویت خواهد شد تا در اجرای عدالت و انجام خدمات بهتر، مؤثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز