خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در تذکر شفاهی:

راه برون‌رفت از مشکلات کشور دولتی متخصص و پای کار است، نه ژنرال‌های سهم‌خواه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۶۰

نماینده کاشمر در مجلس گفت: رهبری عزیز که سال ۶۰ دست خود را فدای انقلاب و نظام کردند و امسال با تزریق واکسن ایرانی کشور را واکسینه کردند و اعتماد، امید و اقتدار را با عمل و زبان بدن در ایران افزایش دادند، راه برون رفت از مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان و حزب اللهی دانستند. در واقع دولتی متخصص و پای کار نه ژنرال های سهم خواه.

به گزارش ایلنا، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: تسلیت به جامعه رسانه ای به ویژه خبرنگاران محترم،  این عزیزان مجاهدان مطالبه گری بوده و تصمیم سازان نهادهای قانونگذاری و حاکمیتی به شمار می روند.

نماینده کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند روز گذشته به مشکلات مربوط به دام اشاره کردم، در تشریح راهکارهای رفع این مشکلات توضیح داد: باید یارانه های نهاده های دامی حذف و این اعتبار به دامداران خرد و کلان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل گوشت زنده باید صادرات دام سبک را آزاد کرد چرا که در حال حاضر دام سبک در خارج از مرزها حدود ۸۰ هزار تومان در هر کیلو به فروش می رسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین راهکار رفع مشکل محصولات لبنی را حذف تعرفه و آزاد کردن صادرات شیرخشک صنعتی و کره و خامه که در حال دپو شدن هستند، دانست.

نیک بین همچنین خطاب به رئیس جمهور منتخب، گفت: جناب آقای رئیسی رهبری عزیز که سال ۶۰ دست خود را فدای انقلاب و نظام کردند و امسال با تزریق واکسن ایرانی کشور را واکسینه کردند و اعتماد، امید و اقتدار را با عمل و زبان بدن در ایران افزایش دادند، راه برون رفت از مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان و حزب اللهی دانستند. در واقع دولتی متخصص و پای کار نه ژنرال های سهم خواه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز