خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم سبب شده مردم از فروش گندم خود به دولت استقبال نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۴۷

نماینده خدابنده در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و کمبود آب، گفت: پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم سبب شده مردم از فروش گندم خود به دولت استقبال نکنند، این یک هشدار جدی است.

به گزارش ایلنا، سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از مردم به خاطر مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح، هفته قوه قضائیه را به ریاست، کارکنان و قضات خدوم این نهاد تبریک گفت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو و استاندار زنجان، افزود: شهرستان خدابنده بالغ بر ۳۶۵ روستا دارد که ۱۷۰ روستا در تنش آبی هستند، قطعی مکرر برق سبب شده مشکل این افراد افزایش یابد لذا برای این حوزه با شرایط خشکسالی تدابیری اندیشیده شود تا مردم در مضیقه نباشند.

وی خطاب به وزیر بهداشت و درمان ضمن تشکر از زحماتی که در طول ۱۷ ماه گذشته با شیوع کرونا کشیدند، گفت: شهرستان خدابنده به دلیل نبود امکانات، نیروی انسانی و پزشک، مشکلات عدیده در حوزه اورژانس و توقف پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی نیازمند توجه و رسیدگی فوری است.

حسینی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: با توجه به خشکسالی با کاهش تولید گندم مواجه خواهیم شد منابع آبی سطحی، قنوات، چشمه ها، وضعیت مناسبی ندارند و با افت شدید آب های زیرزمینی مواجه ایم، در حوزه برداشت محصول نیز فرآیند طولانی تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم سبب شده مردم از فروش گندم خود به دولت استقبال نکنند، این یک هشدار جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز