خبرگزاری کار ایران

رسولی نژاد در نطق میان دستور:

رئیس‌جمهوری منتخب همراهان مخلص،کاربلد و پرتلاش برگزیند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۴۱

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین گام این است که امروز بیش از پیش گلایه ها و مطالبات مردم و نظرات کارشناسان دانا و با تجربه شنیده و جدی گرفته شود.مشکلات مردم به علت دشمنی های بیرونی ، بی‌تدبیری ها و خیانت های داخلی بسیار زیاد و متنوع شده است. اما خوشبختانه هشتمین رئیس جمهور کسی است که دردمند و درد شناس است و انشاالله با برگزیدن همکاران و همراهان مخلص،کاربلد و پرتلاش و با ناکام گذاشتن عناصر فرصت طلب و مافیایی که از همین روزها در صدد تصاحب مناسب برآمده‌اند، از دردها و رنج های مردم خواهد کاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیداحمد رسولی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سیل در اردیبهشت ماه سال جاری خسارات سنگینی به روستاها، باغات و مزارع و زیرساخت‌های دو شهرستان دماوند و فیروزکوه وارد آورد؛ تگرگ شدید و سرمازدگی در چند نوبت خسارات بسیاری را بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد به باغات دو شهرستان وارد کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در ادامه افزود: درخصوص مورد اول به دنبال دیدار ریاست سازمان مدیریت بحران کشور از دو شهرستان ؛وزیرکشور طی نامه‌ای پیشنهاداتی را خطاب به ریاست سازمان برنامه بودجه ارائه کرد و قرار بود در هیئت دولت مطرح و تصویب شود؛درخصوص مورد دوم وزیر جهاد کشاورزی دستوراتی را خطاب به مدیرکل  دفتر  بحران آن وزارتخانه صادر کرد، ولی هیچ کدام از این دستورات و نامه ها منتج  به نتیجه نشد. از ریاست جمهوری اسلامی درخواست دارم،دستور فرمایند نهایت مساعدت و اقدام عاجل و قاطع معمول شود.

وی ادامه داد: تذکر بنده به وزیر راه و شهرسازی است که علی‌رغم دهها جلسه و مکاتبه در خصوص تسریع در احداث کمربندی های گیلاوند، دماوند، رودهن و فیروزکوه ؛احداث ۱۲ تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی مهرآباد رودهن، تسریع در تکمیل جاده‌های آبسرد ایوانکی ،وادات ،فیروزکوه به سمنان ،فیروزکوه به گرمسار، روکش آسفالت ۴۵ متری فیروزکوه و تعدادی از پروژه‌های دو شهرستان هیچ نتیجه‌ای به دست نیامد؛ جنابعالی و همکارانتان به واسطه عملکرد بسیار ضعیف ،کاغذ بازی و اتلاف وقت باید پاسخگوی وارد آمدن خسارات جانی و مالی به مردم و اتلاف وقت ایشان در ترافیک سنگین محور فیروزکوه به ویژه گیلاوند دماوند باشید.

رسولی نژاد ضمن خطاب قرار دادن وزیر بهداشت تاکید کرد: تذکر من به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؛ اقای وزیر به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تذکر بدهید که ابتدا با شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه تماس گرفته و پس از دریافت آمار دقیق مبتلایان به بیماری کرونا اظهارنظر کند. اظهارات دیروز وی مصداق بارز تشویش اذهان مردم است.در خصوص عملکرد بسیار ضعیف وی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه مطالب بسیاری دارم که به زودی عرض خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: کشور در شرایطی قرار گرفته است که در صورت درایت و دقت مسولان  می‌تواند به یک فرصت بی نظیر و تاریخی تبدیل شود. توقع مردم از دولت و مجلس انقلابی زیاد است و دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن و یا بدکارکردن پذیرفته نیست ؛باید به نحو مطلوب از این فرصت کم نظیر برای اصلاح ساختارهای معیوب و مدیریت امور در جهت برقراری عدالت، پیشرفت و اقتدار کشور استفاده شود.

رسولی نژاد تاکید کرد: نخستین گام این است که امروز بیش از پیش گلایه ها و مطالبات مردم و نظرات کارشناسان دانا و با تجربه شنیده و جدی گرفته شود.مشکلات مردم به علت دشمنی های بیرونی ، بی‌تدبیری ها و خیانت های داخلی بسیار زیاد و متنوع شده است. اما خوشبختانه هشتمین رئیس جمهور کسی است که دردمند و درد شناس است و انشاالله با برگزیدن همکاران و همراهان مخلص،کاربلد و پرتلاش و با ناکام گذاشتن عناصر فرصت طلب و مافیایی که  از همین روزها در صدد تصاحب مناسب برآمده‌اند، از دردها و رنج های مردم خواهد کاست.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از آیت الله سید ابراهیم رئیسی انتظار می‌رود همکارانش را از میان تحصیل کرده‌های خوشنامی برگزیند که دارای روحیه جوان مومن انقلابی باشند و به طور مستند نسبت به پاکدستی و مردم داری شان نظارت شود.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در قوه مقننه تأکید می‌کنم که از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آیت‌الله رئیسی در جهت رفع مشکلات اساسی کشور و کاهش رنج های مردم حمایت و البته بر عملکرد اجرایی و بودجه ای دولت نظارت جدی و بدون مسامحه خواهیم کرد. به عبارت دقیق‌تر !ما در مجلس آماده مانع برداری در مسیر خدمت گذاری دولت سیزدهم هستیم و خوشبختانه شرایط خوبی از این جهت فراهم است.

رسولی نژاد خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که کار دولت جدید با موانع و پیچیدگی هایی در حوزه‌های اقتصادی و روابط بین‌الملل روبرو است که به فضل الهی ، هدایت های رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم، با دقت و درایت از آنها عبور خواهد شد. بر اساس دیدگاه رئیسی همه مردم اعم از رای داده ها و رای نداده ها ؛جمهور هستند و حق دارند از امنیت، معیشت و امید به آینده و کشوری مقتدر و پیشرفته برخوردار باشند.

وی ادامه داد: دوستداران و حامیان آقای رئیسی مراقبت کنند که به نام حمایت از ایشان ،بخش‌هایی از مردم را نرنجانند. مردم گلایه هایی داشتند که در رفتار انتخاباتی آنان قابل درک است و اتفاقاً باید این موضوع از نظر اقتصادی ،روانشناسی و جامعه شناسی بررسی و آسیب‌شناسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی و اقدام شود ."سید ابراهیم" خودرا نه  رئیس؛ بلکه خادم مردم می‌داند و تواضع و اخلاص ایشان بر کسی پوشیده نیست.امیدوارم همکاران وی نیز در دولت چنین باشند که اگر در این زمینه کوتاهی شود ؛همه دستاوردها و امیدواری ها بر باد خواهد رفت.

این نماینده مردم در مجلس مطرح کرد: دشمنان قسم خورده و بدخواهان ایران و اسلام منتظر هستند تا کمترین نقص و کجروی از ما خدمتگزاران مردم، ببینند تا ناکارآمدی دین و انقلاب را در بوق و کرنا کنند. آنها از هم اکنون تمام تلاش خود را خواهند کرد تا دولت و مجلس انقلابی را در محاسبات و برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری و انتصابات دچار خطا و تشتت کنند.

رسولی نژاد در ادامه تاکید کرد: دشمنان ایران و اسلام فهمیده اند که  دوره جدیدی از همگرایی و همکاری منطقه‌ای با محوریت ایران و همسایگان آغاز شده است و به زودی شاهد گسست میان قدرت های استکباری و همپیمانانشان در منطقه و جهان خواهیم بود.انتظار می‌رود مناسبات و همکاری‌های بین‌المللی براساس عدالت، احترام متقابل ،آرامش و سعادت بشر ؛پیگیری شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: در پایان توجه همه مسئولان و مدیران کشور را به شعار سید آزادگان مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی جلب می‌کنم. "پاک باشیم و خدمتگزار"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز