خبرگزاری کار ایران

تقوی در چهلمین سالگرد فاجعه هفتم تیر:

نباید بگذاریم هفتم تیر فراموش شود/ قرار نیست از فردای ریاست‌جمهوری رئیسی همه کارها درست شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۸۶

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: سید بزرگوار حضرت آیت‌‌الله رییسی آمد و با رأی شما انتخاب شد؛ به این صورت نیست که از فردای ریاست‌جمهوری ایشان کار درست شود. باید به وی کمک کنیم تا مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام تقوی در چهلمین سالگرد فاجعه هفتم تیر اظهار کرد: در مکان و جایگاهی قرار گرفتیم که این فضا مملو از عطر شهید است. البته برای کسی که قوه استشمام او بتواند این عطر را بگیرد و چشمی باشد که این فضا را ببیند. با چشم دل باید به این گونه صحنه‌ها را بنگریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: این منطقه اقلیم عشق است. باید با روحیه عاشقانه و عارفانه قدم به این عرصه گذاشت. باید غسل کنیم و با بدن طاهر به این مکان وارد شویم. اینجا جایگاه شهیدان است و مکان و منزل و موقعیتی است که شهدا از اینجا به معراج رفتند. اینجاست که این کاروان شهدا از این نقطه در یک چشم به هم زدن به پروردگار پیوستند. اینجا سرزمین مقدس است. کفش‌ها را باید درآورد.

وی گفت: مقام این بزرگواران به قدری بالاست که فردی مانند بنده نمی‌تواند در مورد این بزرگواران حق مطلب را ادا کند. شهید مانند قرآن است و نیاز به تفسیر دارد؛ رفتار و انسانیتش باید برای نسل آینده تفسیر شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از رسالت‌های کسانی که بعد از شهدا می‌مانند، ثبت صحنه جهاد است.

حجت‌الاسلام تقوی اضافه کرد: شهدا در میدان حاضر شدند و صحنه‌های عزتمندانه آفریدند، یکی از رسالت‌های باقی ماندگان، ثبت وقایع شهیدان است.

وی تاکید کرد: ما نباید بگذاریم هفتم تیر فراموش شود. این برنامه باید سراسری شود. هفتم تیر یک فصل جدیدی را در تاریخ انقلاب باز کرد. در تاریخ انقلاب این فصل را باید چندین بار بخوانیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اندیشه رهبری، امت اسلامی را زیر پوشش قرار داده است. شهدای مدافعان حرم تربیت شده مکتب امام و رهبری هستند.

وی گفت: این سید بزرگوار حضرت آیت‌‌الله رییسی آمد و با رای شما انتخاب شد؛ به این صورت نیست که از فردای ریاست‌جمهوری ایشان کار درست شود. باید به وی کمک کنیم تا مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز