خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادستان کل کشور:

اصلی‌ترین مسئله در کشور اقتصاد و معیشت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۸۶

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اصلی‌ترین مسئله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان که با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در  مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: یکی از مبارک‌ترین کارهایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روزهای هفته قوه قضاییه به تولید اختصاص یافت و امروز تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید داشتند که امر مبارکی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: اصلی‌ترین مسئله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تولیدکننده اگر عاشق نباشد پا در این عرصه نمی‌گذارد، گفت: مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید قرار دارد و در همین مدت با مدیران ۱۵۰۰ واحد و بنگاه تولیدی و کارخانه‌ها  نشست برگزار کرده‌ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز