خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازرسی کل کشور:

اگر کسی با صندوق رای قهر کند، با اقتدار، عزت، پیشرفت و کاهش مشکلات قهر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۳۵

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: اگر کسی با صندوق رای قهر کند با اقتدار، عزت، پیشرفت و کاهش مشکلات قهر و دشمن را شاد کرده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام درویشیان روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره شکایات مطرح شده احتمالی اظهار داشت: همکاران ما هم در مرکز و هم در استان‌ها فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و گزارش‌هایی رسیده بود که در مجموع ارزیابی خوبی از وضعیت برگزاری انتخابات داریم.

 

وی افزود: اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان پیش آمده بود که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستند. در تعداد کمی از دستگاه‌ها مشکلات فنی پیش آمده بود که به صورت آفلاین توانستند در جاهایی رای‌گیری کنند که باید به صورت الکترونیکی اخذ رای می‌شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد:  بلافاصله بعد از  آنلاین شدن سیستم،  آرا در سیستم ثبت خواهد شد. توصیه ما به مسئولان ستاد وزارت کشور این است که اطلاع‌رسانی‌های آنها به موقع و مکرر باشد مثلا در مورد شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود که حتماً باید کارت ملی باشد درحالی که ضرورتی به داشتن کارت ملی نیست و این موارد بهتر است اطلاع‌رسانی شود و در  صدا و سیما هم زیرنویس شود.

وی ادامه داد: همچنین اینکه اسامی کاندیداها در شناسنامه درج شده باید اطلاع‌رسانی شود و اسامی درج شده در محل اخذ رای ملاک است. اینکه کسی که کارت ملی نداشته باشد می‌توانند با حفظ شماره ملی و داشتن شناسنامه رای بدهند، باید اعلام شود. اعضای ستادهای استان‌ها و شهرستان‌ها مکرر پیگیری و  مشکلات پیش آمده را منعکس کنند. همکاران ما در مرکز دنبال و پیگیری می‌کند

 

 

درویشیان درباره قهر برخی با صندوق رای اظهار داشت: این آماری که ما تا ۲۰ دقیقه پیش دیدیم به طور مرتب در حال اضافه شدن بود که مشارکت خوبی پیش‌بینی می‌شود اما اگر کسی با صندوق رای قهر کند با اقتدار، عزت، پیشرفت و کاهش مشکلات قهر و دشمن را  شاد کرده است.

وی اظهار داشت: اگر رای تاثیر نداشت، دشمن در ماهواره‌ها و در رسانه‌هایش از مدت‌ها قبل تبلیغ نمی‌کرد که رای ندهید. یک رای هم یک رای است این آراء مردم جمع و تبدیل به میلیون‌ها رای می‌شود بنابراین حتماً در سرنوشت مردم  کشور تاثیر دارد.

درویشیان گفت: توصیه ما این است که احیاناً اگر انتقاداتی هم دارند، حتماً برای بهبود وضع موجود در انتخابات شرکت کنند و اگر مشارکت بالا باشد، هم در حوزه اقتصادی، امنیت داخلی و امنیت بین‌المللی در مقابل دشمنان با اقتدار بیشتری می‌توانیم کار کنیم و حتماً در تسریع در حل مشکلات کشور آرا بالا با مشارکت بالا موثر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز